Κάτι η κρίση, κάτι η κρίση και κάτι η κρίση, οι τηλεφωνικές ενοχλήσεις των τραπεζών για καθυστερήσεις πληρωμών έχουν ξεσαλώσει με τα κινητά να χτυπάνε από τις 9 το πρωί ακόμα κι αν έχεις καθυστερήσει μόλις πέντε μέρες την καταβολή της δόσης σου.
Οι παρακάτω τηλεφωνικοί διάλογοι μεταξύ του φανταστικού πελάτη κ. Παπαδόπουλου και της φανταστικής τραπεζοϋπαλλήλου κυρίας Αγκαθούρας έχουν όλοι χρησιμοποιηθεί με επιτυχία από αξιοσέβαστα αναρχικά στοιχεία, λαμβάνοντας υπ” όψιν α) το ημιπαράνομο της πράξης των τραπεζών, το οποίο θα τις αποτρέψει από το να σε μηνύσουν, β) ότι δεν μπορεί να στοιχειοθετηθεί μήνυση εξύβρισης από τη στιγμή που εσύ είσαι που ενοχλείσαι επανειλημμένως σε προσωπικό κινητό παρά τις διαμαρτυρίες σου, γ) ότι δεν μπορεί να αποδειχτεί ότι είσαι ο υβριστής αν δεν τους δώσεις τουλάχιστον αριθμό ταυτότητας, μέσω του τηλεφώνου, δ) ότι καμία τράπεζα δεν πρόκειται να διεκδικήσει σύνολο χρεωστικού ποσού πριν από τη συμπλήρωση τριών απλήρωτων λογαριασμών. Επειδή η τραπεζική αλητεία δεν θέλει φόβο ούτε κρύψιμο, αλλά ανάλογη αντιμετώπιση και γλώσσα.
Προειδοποιητική αντιμετώπιση
– Ο κ. Παπαδόπουλος;
– Εξαρτάται.
– Τι εννοείται «εξαρτάται»;
– Από το ποιος τον ζητεί.
– Συγγνώμη, αυτό δεν είναι το τηλέφωνο του κ. Παπαδόπουλου;
– Πιθανότατα. Ποιος τον ζητεί;
– Αγκαθούρα. Από την Kleftobank.
– Τότε δεν είμαι ο κ. Παπαδόπουλος.
– Μπορώ να μιλήσω στον κ. Παπαδόπουλο;
– Άμα θέλετε, εγώ θα σας εμποδίσω;
– Με συγχωρείτε, τι συμπεριφορά είναι αυτή;
– Αν ξανα πάρεις, να δεις που θα την έχω χειροτερέψει.
Σαδομάζο αντιμετώπιση
– Τον κ. Παπαδόπουλο, παρακαλώ.
– Ο ίδιος.
– Από την Kleftobank τηλεφωνώ, κύριε Παπαδόπουλε, Αγκαθούρα.
– Α, υπέροχα.
– Σχετικά με το δάνειό σας.
– Ναι, τι έπαθε;
– Έχετε καθυστερήσει 6 ημέρες την πληρωμή του.
– Και μία σήμερα 7.
– Πότε υπολογίζετε ότι θα μπορέσετε να καταθέσετε το ποσό;
– Όταν το καταθέσω, θα το δείτε στον υπολογιστή σας.
– Πρέπει να μου πείτε μια ημερομηνία.
– Δεν θέλω να σας πω. Θα το δείτε κατατεθειμένο.
– Με συγχωρείτε, αλλά δεν είναι αυτή συμπεριφορά.
– Βρε, άντε μου στο διάολο, που θα μου μάθεις και συμπεριφορά, αλογομούρα.
– Η συνομιλία μας, κύριε Παπαδόπουλε, καταγράφεται και θα μεταβιβαστεί στους υπεύθυνους.
– Και πώς θα τους πεις ακριβώς, κούκλα μου: «Με είπαν καριόλα στο τηλέφωνο επειδή κάνω το επάγγελμα μιας καριόλας»; (κλείσιμο)
Ορθολογιστική αντιμετώπιση
– Τον κ. Παπαδόπουλο, παρακαλώ.
– Ο ίδιος.
– Αγκαθούρα από την Kleftobank.
– Αριθμό ταυτότητας και πατρώνυμο, παρακαλώ;
– Για ποιον λόγο;
– Γιατί σκοπεύω να σας κάνω μήνυση, κυρία Αγκαθούρα. Για παρενόχληση.
– Δεν είμαι υποχρεωμένη να σας δώσω τα στοιχεία μου.
– Δεν είμαι υποχρεωμένος τότε να σας απαντήσω. (κλείσιμο)
Παραπλανητική αντιμετώπιση
– (Απαντάμε στο κινητό έχοντας δει το νούμερο τηλεφώνου) Ψησταριά το «Ωραίο Λιόπεσι»,
λέγεται;
– (Το κλείνει η Αγκαθούρα, σαστισμένη.)
Gay activist αντιμετώπιση
– Τον κ. Παπαδόπουλο, παρακαλώ;
– Ο ίδιος.
– Αγκαθούρα από την Kleftobank.
– Aχ, κυρία Αγκαθούρα μου, συγγνώμη, αλλά δεν μπορώ να σας μιλήσω τώρα γιατί πεοθηλάζω και είμαι μπουκωμένος.
Ντανταΐστικη αντιμετώπιση
– Ο κ. Παπαδόπουλος;
– Ναι;
– Ο κ. Παπαδόπουλος;
– Ναι;
– Με ακούτε, κύριε Παπαδόπουλε;
– Οχι.
καψώμενη αντιμετώπιση
– Ο κ. Παπαδόπουλος;
– Σας ακούω.
– Αγκαθούρα από την Κleftobank.
– Καλησπέρα, κυρία Αγκαθούρα, σας περίμενα.
– Εγινε κάποια κατάθεση μήπως;
– Αχ, δυστυχώς, δεν πρόλαβα.
– Αύριο θα τα καταφέρετε;
– Να σας πω, τι φοράτε αυτή τη στιγμή;
– Συγγνώμη;
– Θα ήθελα να πάρετε το ακουστικό και να το ακουμπήσετε πάνω σας και σιγά-σιγά να το κατεβάσετε προς τα κάτω και μετά, με μία κίνηση, αργή, αλλά σταθερή, με τρυφερότητα και δυναμισμό συνάμα, να το σπρώξετε μέσα σας.
– Πώς μιλάτε έτσι, κύριε Παπαδόπουλε;
– Δεν είμαι ο Παπαδόπουλος, αλλά σε άναψα πουτανίτσα, ε;